loading...
سایت اختصاصی موبایل
آخرین ارسال های انجمن
Zmobile بازدید : 97 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

در ابتدا هیچکس فکر نمی کرد که مرورگر Google Chrome بتواند در زمانی به این کوتاهی به این قدر محبوب شود و طرفدار پیدا کند. به صورت خوشبینانه می توان گفت هیچ برنامه ای نمی توانست در زمانی کوتاه به یکی از معروف ترین و از همه مهم تر محبوب ترین برنامه در میان برنامه های هم دسته و هم نوع خود شود. اما مرورگر شرگت گوگل یعنی Google Chrome  توانست تمام موانع را پشت سر بگزارد و در ردیف هم دسته های معروف خود مانند FireFox,Opera,Internet Explorer و به جرئت می توان گفت در برخی از کاربرد ها بالاتر از آن ها نیز قرار بگیرد. این مرورگر می تواند با سرعت بسیار زیاد به وبگردی های شما در اینترنت جامعه عمل بپوشاند. امنیتی بسیار بالا و یا به اصلاح خود گوگل کروم "ساعت شنی" یکی دیگر از مواردی است که توانسته این مرورگر را به این قدر محبوب کند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به داشتن یک دانلود منیجر داخلی اشاره کرد که دانلود فایل ها را برای کاربران آسان تر کرده است. در نسخه جدید نرم افزار نیز بر روی امنیت و سرعت برنامه پیش از پیش توجه شده است. Google Chrome با نسخه های مختلف ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.
طبق آمار های مختلف مرور شرگت گوگل یعنی Google Chrome امروزه به عنوان محبوب ترین مرورگرها در میان همه مرورگرها مورد استفاده قرار گرفته شده است. شاید بتوان این نرم افزار را یکی از موفق ترین و پرافتخار ترین نرم افزارها در میان همه دسته ها دانست چرا که توانست در مدت بسیار کمی از انتشارش به این رتبه یعنی رتبه اول در میان تمام مرورگر ها دست یابد. البته شرکت گوگل هم در به دست آوردن این رتبه برای این نرم افزار بسیار تاثیر گذار بوده است تا به حدی که می توان گفت اگر سازنده این نرم افزار گوگل نبود به طور حتم هیچگاه به چنین رتبه ای دست پیدا نمی کرد. امروز باز هم گوگل نسخه جدید از این مرورگر را منتشر کرده است که در آن بیش از هر چیز به افزایش سرعت بارگذاری صفحات توجه شده است. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نسخه را از سایت زد موبایل با لینک مستقیم دریافت نمایید.

Zmobile بازدید : 101 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری در زمینه بهینه سازی سیستم می باشد. توسط این نرم افزار می توانید عمل بهینه سازی سیستم خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نرم افزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن هیچ هزینه ای لازم نیست بپردازید، یا آن را کرک کنید. Toolwiz Care دارای ابزارهای متعددی در زمینه بهینه سازی سیستم می باشد که توسط آنها می تواند یک PC بهینه شده و عالی به شما تحویل دهد که عاری از هرگونه مشکل باشد. در ادامه به بررسی کلی این نرم افزار خواهیم پرداخت.
این نرم افزار دارای قابلیت هایی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید که Toolwiz Care به غیر از قابلیت های زیر همچنین ده ها قابلیت دیگر نیز دارد که در هنگام کار با آن آشنا خواهید شد.
-    پاک سازی ریجستری و ویندوز: همیشه بعد از مدتی که از نصب ویندوز تازه می گذرد به دلیل مشکلاتی که نرم افزارها برای ویندوز ایجاد می کنند شاهد بروز خطاهایی در ریجستری ویندوز هستیم. این خطاها می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی اجرا شدن ویندوز و در نتیجه سرعت آن داشته باشد که توسط Toolwiz Care می توانید به سادگی آنها را رفع نمایید.
-    بررسی سیستم: بررسی همیشگی و سیستم مانند این می ماند که شما به صورت 24 ساعته یک نگهبان برای سیستم خود در نظر گرفته اید تا به محض دیدن هرگونه مشکلی در هنگام بروز مشکل، شما را از آن خبر کند. این که بتوانید به صورت لحظه ای سیستم خود را بررسی کنید و از مشکلات آن با خبر باشید می تواند بسیار در سلامت سیستمتان تاثیر داشته باشد.
-    پاک سازی سیستم: امکان دارد نرم افزار یا بازی نصب کرده باشید اما بعد از مدتی از نصب آن پشیمان شده و قصد داشته باشید که آن را حذف کنید و این عمل را از طریق کنترل پنل انجام داده باشید. حذف کامل آن برنامه یا بازی از ویندوز و هارد دیسک چیزی است که در ظاهر ویندوز به شما نشان می دهد اما حقیت چیز دیگری است چرا که در اصل یک سری فایل و کد و ... در داخل هارد دیسک و ریجستری و مکان هایی دیگر از ویندوز باقی مانده است که باعث کند شدن سیستم می شوند. این نرم افزار می تواند با شناسایی این دیتاها در افزایش سرعت سیستم تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
-    مدیریت و بهینه سازی بخش استارت آپ: یکی از قسمت های ویندوز که تاثیر فوق العاده بالایی در بخش بوت ویندوز دارد، همین بخش StartUP است. معمولا برخی از برنامه بعد از نصب به این بخش می روند تا هنگام بوت شدن ویندوز به صورت اتوماتیک اجرا شوند. در حالی که هیچ نیازی به این امر نیست و شما نیازی به آن نرم افزار در آن هنگام ندارید. لذا Toolwiz Care می تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند و سرعت بوت ویندوز را به صورت چشم گیری افزایش دهد.

>>  دانلود در ادامه مطلب >>

Zmobile بازدید : 122 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 


همانطور که اطلاع دارید به صورت پیش فرض نمی توان ویدئوهای سایت یوتیوب را دانلود کرد و برای دانلود آن نیازمند نرم افزاری مختص این کار هستید. YouTube Music Downloader نام نرم افزاری است که قادر به دانلود انواع فیلم های سایت یوتیوب از کم حجم تا حجیم، می باشد. این نرم افزار قادر است بعد از دانلود فیلم ها آنها را به فرمت هایی نظیر MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP به دلخواه شما تبدیل نماید. شما می توانید فیلم های دانلود شده را دستگاه هایی نظیر PSP,Iphone,Mobile,IPad و ... به سادگی اجرا کنید. هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت زد موبایل دریافت کنید.

          <<دانلود در ادامه ی مطلب

 

درباره ما
هر آنچه برای موبایل خود میخواهید !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وبلاگ چطوربوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 4,141
  • بازدید کلی : 19,741
  • کدهای اختصاصی